Als je printopdrachten niet aankomen in je postvak op de kopieermachine, dan is er geen goede koppeling tot stand gebracht. Dit betekent dat de kopieermachine niet weet welke printopdracht van jou is, waardoor je die niet te zien krijgt.
Voor het correct tot stand brengen van de koppeling zijn er een aantal zaken die je zelf kunt controleren of kunt aanpassen. In dit artikel lichten we deze zaken toe.
UniFLOW SmartClient starten In de taakbalk -rechts onder in beeld- vind je een aantal pictogrammen. Controleer of je hier het icoon van UniFLOW SmartClient ziet staan. Het icoon is te herkennen aan drie vierkantjes door elkaar heen. Zie je het icoon in de taakbalk staan? Dan is de software actief en zou je moeten kunnen printen. Lukt het toch nog niet, herstart dan je computer en probeer opnieuw te printen. Kun je ook na een herstart niet printen? Lees dan verder. Opnieuw registreren Zie je het icoon niet in je taakbalk staan? Open dan het startmenu en zoek op 'UniFLOW SmartClient'. Klik om het programma te starten. Nadat je het programma gestart hebt zou je moeten kunnen printen. Lukt het nog steeds niet, klik dan in de taakbalk rechts op het UniFLOW-icoon en vervolgens op de knop 'Info'. Klik in het venster dat je nu ziet op de knop 'Opnieuw registreren'. Je moet nu weer probleemloos kunnen printen.